Hyra skåp

Vi har ett begränsat antal skåp för uthyrning. Kölistan är lång och de som rider 2 gånger per vecka och är engagerade i klubben (ex USEK, TK och tävlingsryttare) har förtur till skåpen.

Observera att om ovanstående kriterier förändras, får man byta till ett mindre skåp då efterfrågan på de stora skåpen är stor.

Priset per termin är:

• Mellanskåp: 150 kr/person
  • Stora skåp: 200 kr/person
  • Större skåp: 250 kr/person
  • Singelskåp: 185 kr

Betalning sker via PG 238606-8.

VIKTIGT att uppge namn (förnamn räcker oftast om du inte delar med någon med samma förnamn som du) och skåpsnumret.

Viktigt att tänka på när du delar skåp:

• Ta hänsyn till din kompis
  • Viktigt att båda har lika mycket plats i skåpet
  • Det är INTE tillåtet att förvara mat i skåpet (hästgodis i stängd förpackning)
  • Tryck inte in dina saker i skåpet, du kan skada den andres saker
  • Byt telefonnummer med varandra så ni kan komma i kontakt med varandra om det behövs
  • Vid utebliven betalning får du inte behålla ditt skåp, kön är lång

Observera att ridklubben inte har något ansvar för det som förvaras i eller utanför skåpen. Har du dyra saker så bör du kanske fundera på att förvara det hemma istället.

Vi rekommenderar att ni använder lås med nyckel för att minska risken för att någon annan kan komma in i ert skåp.

Vid behov kan skåpsansvarig behöva flytta personer mellan skåp för att få ihop helheten.

Vid frågor kan du kontakta Kerstin Persson som är skåpsansvarig. Du når henne på mejl:

styrelsen@hufvudstaridklubb.se eller tel 070-583 1591.