Tävling

Det är kul att tävla! Därför arrangerar Hufvudsta Ridklubb tävlingar av alla de möjliga slag, från Blåbärsstyrning för de allra minsta till externa dressyrtävlingar på medelsvår nivå. Vårt mål är att arrangera aktiviteter så att det ska finns något för alla, oavsett om man gillar hoppning eller dressyr, om man rider ponny eller häst.

Vi som håller i tävlingsverksamheten är Tävlingskommittén Länk till annan webbplats. (TK). Vill man kontakta oss går det bra att prata med någon av oss i stallet eller skicka ett mail till tk@hufvudstaridklubb.se.

I menyn till vänster finner ni information om Tävlingskommittén och vår verksamhet.

Vid våra tävlingar behövs det alltid funktionärer och det finns arbetsuppgifter för alla. För er som inte är så vana vid hästar eller kanske t.o.m tycker att dom är lite läskiga finns det funktionärsposter som är helt "hästfria"

En bild

Senast uppdaterad: 2023-01-23