Välkomna till helgens dressyrtävlingar

Den 29 och 30 april hälsar vi deltagare, publik och funktionärer varmt välkomna till våra dressyrtävlingar. Storhäst på lördagen och ponny med första omgången av Allsvenskan division 3 på söndagen. Första start går kl 08.00 båda dagar. Vi ber er alla ryttare att läsa igenom meddelande till ryttare ordentligt då det kommer att underlätta er dag hos oss.

Här finns startlistor och ryttarmeddelande för 29 april Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Här finns startlistor och ryttarmeddelande för 30 april Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Försäljning på plats

• Stallcafet har öppet båda tävlingsdagar. De tar endast Swish.
  • Breija ridkläder Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. är på plats på lördagen. De har 20 % rabatt på allt, så missa inte att gå förbi dem. Under dagen pågår även en tävling med BREIJA som alla kan delta i genom att följa @teambreija på instagram. De sponsrar även två av klasserna.
  • Fotograf Kjelle Svensson fotograferar på lördagen. Vill du beställa bilder kan du skicka ett mejl till kjellesvensson@hotmail.com. Alla bilder kommer att finnas på Facebook - sök på kjelle hästfotograf. Vill du inte bli fotograferad - kontakta sekretariatet.

Information till alla funktionärer

Är du en av helgens fantastiska funktionärer vill vi rikta ett stort tack på förhand. Båda dagar har vi ett funktionärslotteri där man kan vinna presentkort från vår sponsor Back2Use Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

Är du funktionär på förmiddagen någon av dagarna vill vi att du är på plats senast kl 07.30. Detta för att du ska hinna få information om din post samt äta frukost innan kl 8.00 då det är dags för första start. Frukost serveras i cafeterian från kl 07.00. Ska du vara parkeringsvakt eller i sekretariatet vill vi att du är på plats 06.45.

Är du funktionär på eftermiddagen den 29 april vill vi att du är på plats senast kl 13.10. Detta för att du ska hinna äta lunch samt få information om din post innan eftermiddagsklasserna startar, 13.40. Är du parkeringsvakt vill vi att du löser av förmiddagspasset kl 12.30. Dagen beräknas vara slut cirka klockan 17.30

Är du funktionär på eftermiddagen den 30 april vill vi att du har ätit din lunch innan kl 11.10 då eftermiddagsklassen beräknas starta. Är du parkeringsvakt vill vi att du löser av förmiddagspasset kl 12.30. Dagen beräknas vara slut cirka 16.00.

Funktionärer lördag 29 april Pdf, 56.7 kB, öppnas i nytt fönster.
Funktionärer söndag 30 april Pdf, 56.6 kB, öppnas i nytt fönster.

Anmäl dig i Sekretariatet

Alla funktionärer ska anmäla närvaro i Sekretariatet (teorisalen) så att vi vet att du är på plats. Där får du även dina matbiljetter och information om din funktionärspost. Du som är funktionär på förmiddagen får frukost och lunch och du som är funktionär på eftermiddagen får lunch och fika.

Tack till alla sponsorer

Våra sponsorer ger fina priser till placerade ekipage under våra tävlingar.

BACK2USE Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - Är den smarta butiken där du hittar begagnad (och inte sällan helt oanvänd) utrustning för häst och ryttare. Besök Butiken på Galonvägen 40B i Bromma.

KRAFFT Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - Hästfodertillverkaren som nu också gör Treats+, en helt ny serie med funktionellt hästgodis som gör hästen extra gott.

KENTAUR Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - Kentaur är den lyxiga tidningen för alla hästälskare. Med de vackraste bilderna, spännande reportage och intressanta porträtt av hästvärldens profiler.

SERAFIM FINANS Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - Hjälper företag och konsumeter med finansiella lösningar och tryggt sparande.

Vi hoppas på två härlig tävlingsdagar!

En bild

Publicerad: 2023-04-27