Varmt välkomna till helgens hopptävlingar

Häst som hoppar

Den 27 och 28 april hälsar vi deltagare, publik och funktionärer varmt välkomna till våra hopptävlingar. Storhäst på lördagen och ponny på söndagen.

Första start går kl 09.00 båda dagar. Vi ber er alla att läsa igenom meddelande till ryttare ordentligt då det kommer att underlätta er dag hos oss.

Här finns startlistor och ryttarmeddelande för 27 april Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Här finns startlistor och ryttarmeddelande för 28 april Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Försäljning på plats

Information till alla funktionärer

Är du en av helgens fantastiska funktionärer vill vi rikta ett stort tack på förhand.

Är du funktionär på förmiddagen någon av dagarna vill vi att du är på plats senast kl 08.30. Detta för att du ska hinna få information om din post samt äta frukost innan kl 9.00 då det är dags för första start. Frukost serveras i cafeterian från kl 08.00. Ska du vara parkeringsvakt eller i sekretariatet vill vi att du är på plats 07.30.

Den 27 april har vi lite färre antal starter och därmed bara ett funktionärspass. Frukost finns i kafeterian från kl 8 och lunch serveras när tävlingen är slut, ca 12.30.

Är du funktionär på eftermiddagen den 28 april vill vi att du är på plats senast kl 12.30. Detta för att du ska hinna äta lunch samt få information om din post innan eftermiddagsklasserna startar, cirka 13.00. Är du parkeringsvakt vill vi att du löser av förmiddagspasset kl 12.00. Dagen beräknas vara slut cirka klockan 16.30.

Funktionärer lördag 27 april Pdf, 85.9 kB, öppnas i nytt fönster.
Funktionärer söndag 28 april Pdf, 86.4 kB, öppnas i nytt fönster.

Anmäl dig i Sekretariatet

Alla funktionärer ska anmäla närvaro i Sekretariatet (teorisalen) så att vi vet att du är på plats. Där får du även dina matbiljetter och information om din funktionärspost. Du som är funktionär på förmiddagen får frukost och lunch och du som är funktionär på eftermiddagen får lunch och fika.

Tack till alla sponsorer

Våra sponsorer ger fina priser till placerade ekipage under våra tävlingar.

BACK2USE Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - Är den smarta butiken där du hittar begagnad (och inte sällan helt oanvänd) utrustning för häst och ryttare. Besök Butiken på Galonvägen 40B i Bromma.

BREIJA Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - Produkter som är designade för ryttare med målet att vara funktionella, bekväma och snygga med en feminin sportig look.

KOSTERHEDS KONDITORI Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - Allt bakas på plats, från grunden och med bra råvaror. Här hittar ni bland annat bröd, bullar, tårtor, kondisbitar, småkakor, hemgjord gelato.

Vi hoppas på två härlig tävlingsdagar!

Publicerad: 2024-04-25

Senast uppdaterad: 2024-04-25